Nejčastější dotazy k nákupu na peon.cz

Máte dotaz? Rádi Vám odpovíme! Na této stránce naleznete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy. Pokud mezi nimi Vaši odpověď nenajdete, jednoduše nám napište na podpora@peonobuv.cz nebo použijte náš kontaktní formulář. Odpovíme tak rychle, jak jen to bude možné.

Jak objednat?

Obuv Peon® si můžete objednat z katalogu obuvi na www.peon.cz . Objednávka je po odeslání závaznou objednávkou zboží. O stavu vyřízení vaší objednávky Vás budeme informovat emailem nebo Vámi zvoleným informačním kanálem. Informace o průběhu objednávky lze získat také na telefonu +420 724 395 767. Společnost Peon nezaručuje, že zboží je v okamžiku objednání dostupné.

Jak mi zboží doručíte ?

Vaši objednávku zpracujeme a odešleme na Vámi uvedené jméno a adresu přepravní službou kterou jste zvolili při objednávce. Objednávka bude bude zpracována bez zbytečného odkladu, zboží skladem Vám zašleme nejpozději do 5 pracovních dnů, zboží z externích skladů do 3 týdnů.

Kolik bude objednávka stát?

Cena zboží i cena přepravy se řídí platným ceníkem na www.peon.cz . Při uzavření objednávky ihned víte kolik bude zboží a přeprava stát, další poplatky nikdy neúčtujeme. Za objednané zboží můžete zaplatitplatební kartou přes bránu GoPay, převodem na účet nebo si zboží objednat na dobírku (platba kartou nebo v hotovosti při převzetí balíku). Způsob platby si sami zvolíte před odesláním objednávky.

Co když mi zboží nesedí ?

Pokud Vám dodané zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete jej během 14 dnů od převzetí vrátit – odstoupit od smlouvy nebo požádat o výměnu zboží- zaslat na adresu odesílatele. Zboží musí být vráceno nepoužité, nepoškozené a v originálním balení.  Součástí vráceného zboží musí být platný prodejní doklad. Pro snadnější vyřízení zašlete spolu se zbožím formulář pro odstoupení od smlouvy nebo využijte naši službu zpětného štítku. Zboží nezasílejte na dobírku, takové zboží nebude přijato.

Nejčastější dotazy

K objednávce ?
Jak si můžu zboží objednat?

Z katalogu na stránce Peon.cz si můžete vybrat kterékoli z nabízeného zboží dostupného skladem nebo na objednávku. Obuv je rozdělena do kategorií a u každého modelu jsou uvedeny důležité informace o velikostech, určení obuvi a dostupnosti zboží. U obuvi kterou si chcete objednat vyberte požadovanou velikost a klikněte na vložit do košíku. Můžete pokračovat v nákupu nebo přejít k dokončení objednávky.

jak uzavřít objednávku?

Přejděte do košíku a vyberte požadovaný způsob dopravy. Přejděte do pokladny a vyplňte údaje potřebné k uzavření objednávky- jméno, příjmení, kontakt a adresu. Pokud potřebujete zboží doručit na jinou adresu, vyplňte ji po zaškrtnutí políčka Doručit na jinou adresu. Při objednávce na firmu vyplňte IČO případně DIČ společnosti.  Zvolte způsob úhrady objednávky, seznamte se s obchodními podmínkami a objednávku odešlete.

Musím si kvůli nákupu zakládat účet?

K dokončení nákupu není nutné vytvoření registrace, registrací ale můžete získat řadu výhod. Registrace Vám umožní prohlížet historii Vašich objednávek, při dalším nákupu nemusíte znovu vyplňovat doručovací údaje a přináší řadu dalších výhod jako jsou slevy a bonusy za nákup.

Jak poznám co se děje s mojí objednávkou?

Po přijetí objednávky Vám zašleme potvrzující email s rekapitulací Vaší objednávky. O průběhu zpracování a odeslání Vaší objednávky Vás budeme informovat emailem. Vaši objednávku vyřídíme bez zbytečného odkladu (obuv skladem nejpozději do 5 pracovních dnů, obuv na objednávku do 3 týdnů) a odešleme Vámi zvoleným způsobem na Vaši adresu. V případě, že zvolíte platbu na účet, bude zboží odesláno po připsání celkové částky na náš účet.

Jaký je kontakt na zákaznické centrum?

Pokud máte jakékoli dotazy k Vaší objednávce, můžete nás každý pracovní den kontaktovat od 8:30 do 16:30 hodin na telefonu +420 724 395 767 nebo nám napište na podpora@peonobuv.cz

Jak je to s dopravou a platbou ?
 

Jak budu za zboží platit?

Způsob platby si vždy zvolíte před odesláním objednávky. Nabízíme možnost zaplatit za zboží při převzetí-na dobírku. Cenu za zboží potom zaplatíte řidiči přepravní služby nebo na odběrném místě v hotovosti nebo platební kartou. Další možností je platba bankovním převodem, zboží Vám odešleme ihned po připsání celkové částky na náš účet. Poslední, nejčastěji využívanou možností, je platba kartou. K tomuto využíváme platební bránu GoPay. K úhradě zboží dojde okamžitě a my tak můžeme Vaši objednávku ihned vyřídit.

Jak je to s dopravou zboží?

Na základě dlouhodobých zkušeností jsme jako dopravce zvolili kurýra PPL. Při objednávce si můžete vybrat z doručení zboží na zvolenou adresu nebo na některý z ParcelShopů PPL, kde si objednávku vyzvednete. Cena za přepravu, kterou vidíte v objednávce, je vždy konečná cena, žádné další poplatky nikdy neúčtujeme.

Co je to zpětný štítek PPL?

Pro zjednodušení výměny zboží Vám nabízíme službu zpětného štítku PPL. Spolu s objednávkou dostanete štítek na balík a průvodní doklad. Ten stačí vyplnit, štítek nalepit na balíček a ten zanést na některý z PPL ParcelShopů.  Žádné další poplatky spojené s vrácením zboží už neplatíte. Balíček dorazí k nám a my podle Vašich požadavků zboží vyměníme nebo Vám vrátíme peníze.

 

Jak je to s vrácením zboží ?
Kdy Vám můžu zboží vrátit?

U nás zakoupené zboží můžete vždy do 14 dnů od data převzetí vrátit a my Vám vrátíme peníze. Pokud Vám tedy zboží nesedí, zabalíte ho a pošlete zpět na naši pobočku.

Jaké zboží můžu vrátit?

Vrátit můžete veškeré u nás zakoupené zboží. Zboží musí být ale nepoškozené a v takovém stavu, v jakém jsme Vám jej poslali- čisté, nenošené, neponičené. Obuv si proto zkoušejte vždy na koberci a v případě, že chcete zboží vrátit, zašlete nám jej v původním obalu. Náklady na navrácení zboží do původního stavu Vám v jiném případě mohou být naúčtoovány

Jak Vám mohu zboží vrátit?

Pokud jste využili naši službu zpětného štítku, je vrácení zboží velmi snadné. Stačí jej zabalit, vložit vyplněný průvodní formulář, nalepit štítek a odnést balík na nejbližší PPL ParcelShop. Pobočky ParcelShopů najdete zde (https://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap)

Co když jsem službu zpětného štítku nevyužil?

Pokud jste naši zpětnou službu nevyužil, zabalte prosím nepoškozené zboží v původním obalu do balíku, přidejte doklad o koupi zboží, formulář o odstoupení od smlouvy a odešlete balíček na naši adresu PEON TSL s.r.o., Vítězná 1300/33, 784 01 Litovel. Náklady na dopravu v tomto případě hradíte vy. Nezasílejte zboží na dobírku, takové balíčky nebudou převzaty.

Kdy mi za zboží vrátíte peníze?

Vrácení peněz probíhá po převzetí vráceného zboží a vyřízení potřebné dokumentace, nejpozději však do 14 dnů od obdržení zboží. Pokud jste zboží platily platební kartou, pošleme peníze zpět na účet, ze kterého byla platba uskutečněna. V případě platby dobírkou vrátíme peníze na účet uvedený ve formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy.

Co když musím zboží reklamovat ?
Jak dlouhá je záruční lhůta?

Lhůta pro uplatnění reklamace zboží je 24 měsíců od zakoupení zboží.

Vydrží mi zboží celou dobu záruční lhůty?

Životnost zboží a záruční doba jsou 2 různé pojmy. Záruka se vztahuje na výrobní a jiné vady zboží, nikoli na opotřebení zboží. Životnost je dána způsobem a intenzitou užívání výrobku.  Při intenzivním nebo nesprávném používání může být životnost kratší než záruční doba. Na vady způsobené nevhodným užíváním a opotřebením výrobku vám záruku dát nemůžeme.

Kde můžu zboží reklamovat?

Zboží můžete reklamovat v naší provozovně buď osobně, nebo ideálně zasláním na naší adresu PEON TSL s.r.o., Vítězná 1300/33, 784 01 Litovel.

Co potřebuji k reklamaci?

Pro posouzení reklamace a případné opravy potřebujeme vždy reklamované zboží, fotografie nám bohužel nestačí. Pro reklamaci tedy prosím připravte vysušený a čistý výrobek který chcete reklamovat, doklad o koupi zboží a reklamační formulář, ten si můžete stáhnout zde. Zboží zabalte a zašlete na naši provozovnu.

Musím obuv reklamovat ihned po zjištění vady?

Ano, reklamaci je potřeba provést ihned po zjištění vady. Pokud budete výrobek dále užívat, můžete užíváním zapříčinit prohloubení vady a zboží znehodnotit – znemožnit výrobci odstranění vady. Pozdní uplatnění reklamace může být důvodem zamítnutí reklamace.

Co vlastně mohu reklamovat?

Reklamace se vztahuje na výrobní a materiálové vady výrobku, nikoli na opotřebení vzniklé užíváním výrobku. Okopané špice, prochozená podrážka a mechanické poškození tedy nejsou předmětem reklamace. Snažíme se ale opravit všechny nedostatky zboží, i když to nejsou reklamovatelné vady. Další informace najdete v našem reklamačním řádu.

Proč trvá reklamace až 30 dní?

Na každou reklamovanou botu je nahlíženo individuálně s maximální pozorností. Případné vady, které se na obuvi vyskytnou, opravujeme a konzultujeme přímo ve výrobě nebo u našeho specialisty na opravu obuvi, a to bohužel zabírá čas.

Co když s vyřízením reklamace nesouhlasím?

Pokud jsme Vám reklamaci zamítli a vy s tímto rozhodnutím nesouhlasíte, máte právo se obrátit na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Poštovní adresa pro doručování návrhů je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
 adr@coi.cz

Bližší informace včetně formuláře pro podání návrhu lze najít na https://adr.coi.cz

 

Proč vytvořit účet nebo odebírat Newsletter ?
Musím si pro objednání vytvořit účet?

Nemusíte, ale může Vám to přinést další výhody. Při příští objednávce už nemusíte znovu vyplňovat doručovací adresu a další údaje, máte přehled nad minulými objednávkami a můžete získat další bonusy a slevy.

Proč odebírat Váš Newsletter?

Přihlášením k odběru novinek získáte přístup k exkluzivním nabídkám, akcím, novinkám, soutěžím a slevám. Můžete si přečíst zajímavé články o péči o obuv, výběru obuvi, zkrátka o tom, aby vaše boty byli krásným, pohodlným a zdravým doplňkem Vašeho šatníku.

Jak často mi budete psát?

Emaily s novinkami, články a akcemi rozesíláme maximálně 1x týdně. Pokud již nebudete chtít emaily odebírat, můžete se kdykoli z odběru novinek odhlásit.

Jak si vybrat boty ? Řešíte vady chodidla?
Jak mám odhadnout velikost obuvi ?

Obuv na našich stránkách si bohužel před objednáním nevyzkoušíte, s výběrem Vám ale může pomoci tabulka velikostí obuvi, popis a vlastnosti produktu. Obuv, kterou si vyberete, by měla být vždy o 0,5-1 cm větší než délka vašeho chodidla. Chcete si přečíst Více o tom, jak si boty na internetu vybrat? Klikněte zde.

Mám vadu chodidla, co teď ?

V naší nabídce najdete obuv se zvýšeným účinkem – to znamená obuv s ortopedickými prvky přizpůsobenou pro zdravou chůzi. Odlehčenou, vyměkčenou, s prvky pro podporu klenby nebo přímo ortopedickou. V popisu boty se vždy dozvíte jaké prvky vybraná obuv má. Trpíte-li ale větším problémem na chodidle, je vhodné navštívit ortopeda a poradit se o vhodném obouvání, případně ortopedické stélce na míru pro Vás.

Mám stélky od ortopeda, můžu si u Vás koupit boty do kterých stélky pasují?

Ano, v naší nabídce je i obuv s vyjímatelnou stélkou místo které můžete vložit vlastní ortopedickou stélku. Tato obuv je označena jako obuv s vyjímatelnou stélkou.

Mám vybočené palce, máte boty i pro mě?

Ano, nabízíme i obuv přizpůsobenou chodidlu s vybočeným palcem, která Vám nezpůsobí při chůzi bolest a přizpůsobí se Vašemu chodidlu. U nás si můžete objednat i módní obuv uzpůsobenou Vaší potřebě. Nabízíme pantofle, polobotky, mokasíny ale i lodičky a baleríny. Taková obuv je označena jako obuv pro vybočený palec.

Jak vybírat boty dětem?
Jsou Vaše přezůvky vhodné i pro děti do 3 let?

Naše botičky s certifikátem zdravá stopa nabízíme od velikosti 18. Tyto botičky jsou vhodné i pro malé děti do 3 let, které už chodí. Botičky mají vyjímatelnou stélku. Menším dětem doporučujeme stélku vyjmout, pro děti do 3 let věku není vhodné dávat tvarované stélky, nožička se vyvíjí a velmi rychle roste. U dětí si vždy dávejte pozor aby měli botičky správně zapnuté-zašněrované a poskytovali jim dostatečnou stabilitu a oporu při chůzi

Jakou velikost mám dítěti vybrat?

I když se u dětí doporučuje nechávat větší nadměrek před prsty, vždy by tento nadměrek (rozdíl mezi vnitřní délkou stélky a délkou chodidla) měl být 1,2 -1,6 centimetrů. Určitě dítěti nekupujte obuv o dvě čísla větší s tím že mu déle vydrží, taková obuv neposkytuje chodidlu oporu a může zapříčinit nezdravý vývoj chodidla.

Jsou Vaše dětské boty zdravé a nezávadné?

Všechny naše dětské přezůvky splňují normu o zdravotní nezávadnosti a jsou vyrobeny z kvalitních materiálů ve spolupráci s ortopedy. Důkazem je i certifikace Zdravá stopa udělená ústavem kožedělného průmyslu v Lodži.

Dítě má plochou nohu, co s tím mám dělat?

V první řadě doporučujeme návštěvu ortopeda, který Vaše dítě prohlédne a pomůže Vám vybrat způsob jak problém řešit. Pokud se vady chodidla začnou řešit včas, můžete předejít velkým problémům do budoucna. Podle doporučení ortopeda si můžete vybrat vhodnou obuv, kterou najdete i v naší nabídce.

Napište nám

3 + 8 =

Sdílet
Váš košík