INFORMACE K OMEZENÍ PROVZU V DŮSLEDKU POVODNÍ
Vážení zákazníce a příznivci značky PEON, naši firmu bohužel zasáhly povodně a fungujeme v omezeném provozu. Sklady a kanceláře jsou již v provozu, ale expedice Vašich objednávek může být delší než obvykle.Níže naleznete informace ke vratkám, výměnám, doručení objednávek i případnému stornu objednávky.
Děkujeme Vám za trpělivost a podporu ♥
VÝMĚNY A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Výměny a vratky můžete odesílat na běžnou adresu firmy PEON TSL s.r.o. , Vítězná 1300/33, 784 01 Litovel . Vratky zpracováváme a peníze vracíme na účet v co nejkratším termínu. Termín pro vrácení dodaného v měsíci září se automaticky prodlužuje do 15.10.2024. Nemusíte mít tedy strach, Vaše vratka bude přijeta.
Pokud si přejete zboží vyměnit za jinou velikost či model, doporučujeme Vám vytvořit novou objednávku a nepadnoucí zboží vrátit. Peníze za vrácené zboží odesíláme co nejrychleji je to možné. Zboží je nadále možné vyměnit i běžným způsobem, ale z provozních důvodů tento proces bude trvat 7-10 dnů.
POTŘEBUJETE NÁS KONTAKTOVAT
Máte dotaz? Potřebujete se informavat o Vaší objednávce, o dostupnosti zboží nebo poradit s výběrem? Jsme tu pro Vás k dispozici v běžném režimu. Můžete nám zavolat na +420 724 395 767 nebo emailu podpora@peonobuv.cz nebo nám napište na facebooku.
EXPEDICE OBJEDNÁVEK
Objednávky vytvořené od 1.9. do 25.9. které jsme Vám ještě nedoručili začínáme expedovat a budou doručeny v následujících dnech. Některé zboží, především dětskou obuv, nebudeme schopni dodat z důvodu poškození povodněmi. Pokud se to týká Vaší objednávky, budeme Vás kontaktovat. Veškerá obuv, kterou Vám odešleme je v prvotřídní kvalitě a povodněmi nebyla nijak zasažena ani kontaminována. Nově vytvořené objednávky již budou expedovány v běžném režimu.
STORNO OBJEDNÁVKY
Děkujeme všem zákazníkům, kteří v této situaci chápou delší dodací lhůty a zůstávají nám věrní. Pokud si přejete Vaši objednávku stornovat z důvodu dlouhého dodání, napište nám na podpora@peonobuv.cz.